INFORMAȚII GENERALE

Toate preturile afișate pe site-ul woopa.ro includ T.V.A.

Fotografiile produselor sunt făcute la cea mai bună calitate, pentru a reflecta toate detaliile fiecărui produs. Este posibil să apară mici diferențe de culoare datorate diferitelor tipuri de display-uri ale echipamentelor de pe care se accesează site-ul.

Pentru a primi noutățile, utilizatorii woopa.ro se pot abona la un newsletter periodic, cu informații referitoare la oferte și la produsele noi. Te poți abona în secțiunea Newsletter.

Pentru orice informații suplimentare ne poți contacta prin intermediul formularului de contact sau poți suna la numărul de telefon 0771004359 (de luni până vineri, de la 10:00 la 18:00).

Orice comandă poate fi anulată cu condiția ca procesul de ambalare și expediere să nu fi început încă. Poți solicita anularea, utilizând formularul de contact sau sunând la numărul  0771004359.

PAȘII CARE TREBUIE SĂ-I URMEZI PENTRU A PLASA O COMANDĂ

Pe site-ul nostru produsele sunt clasificate în diferite categorii.

Accesează categoria corespunzătoare, pentru a vedea produsele pe care le conține. Există produse pentru care poți alege mărimile și culorile înainte de a le cumpăra. De asemenea, poți utiliza bara de căutare situată în partea superioară a paginii web, pentru a găsi articole.

După ce ai ales un produs, culoarea acestuia (dacă este cazul), mărimea și cantitatea, trebuie să apeși pe butonul „Adaugă în coș” pentru a include articolul în comanda ta.

  1. Alegi categoria care te interesează.
  2. Selectezi articolul pe care dorești să-l cumperi și vei avea mai multe fotografii cu acesta, denumirea, descrierea, prețul, culoarea, dimensiunile disponibile, modul de îngrijire și informații despre retur.
  3. Selectezi o dimensiune și adaugi articolul în coș.
  4. Apasă pe coșul de cumpărături și selectează „Finalizare”.
  5. Completează datatele personale, adresa de facturare, adresa de livrare și apasă „Plasează comanda”.
  6. Ține cont de faptul că, pentru prelucrarea comenzii, ai la dispoziție două opțiuni: vei putea să te înregistrezi sau poți efectua cumpărăturile în calitate de vizitator.
  7. Dacă preferi să te înregistrezi, va trebui să bifezi căsuța „Creează cont” după ce introduci datele tale personale, adresa de facturare și adresa de livrare.
  8. Alege modalitatea de plata și apasă pe „Finalizare și Plată”.
  9. Dacă ai ales modalitatea de plată cu cardul vei fi redirecționat către o pagina securizată unde vei introduce datele cardului și vei apăsa pe „Autorizare Plată”.
  10. După aceea, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii.

Factura o poți accesa în secțiunea „Comenzii , din contul tău, de îndată ce pachetul se află în posesia companiei de transport.

PLATA

Sunt disponibile următoarele metode de plată:

1. Plata securizată cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți EuPlatesc.ro care acceptă cardurile Visa, Mastercard și Maestro.

2. Plata ramburs la curier și vei achita contravaloarea coletului direct la curier în momentul livrării.

Cardul poate fi respins dacă datele pe care ți le solicităm nu coincid cu cele de pe cardul tău. O simplă greșeală de tastare poate cauza respingerea operațiunii, deci te rugăm să completezi cu atenție formularul de plată.

Te rugăm să contactezi banca ta în legătură cu orice întrebări pe care le-ai putea avea despre cardul cu care efectuezi plata.

LIVRAREA

Comanda poate fi trimisă la o adresă aleasă de tine (la domiciliu, la locul de muncă etc.)

În momentul expedierii îți vom trimite un e-mail prin care ți se va confirma că articolele tale au fost expediate (când comanda ta pleacă din depozit) și un număr de urmărire.

Costul livrării este de 15 de lei în locațiile Fan Curier iar pentru adrese în afara razei lor de acoperire se va plăti un cost suplimentar de 0,8 lei/km pentru fiecare kilometru pana la destinație.

Comanda o vei primi în maxim 48 de ore de la expediere.

În secțiunea Comenzi a contului tău, vei vedea starea comenzilor tale și vei avea un link pentru a urmări locul exact în care se află acestea după ce au fost procesate de către compania de transport.

RETURNAREA

Poți returna produsele în termen de 14 zile de când le-ai primit. Anunță-ne cu privire la decizia ta de a returna produsele folosind formularul de retur, apoi ambalează produsele și anexează factura tipărită împreună cu IBAN-ul contului în care dorești să îți returnăm banii. Trimite produsele pe cheltuială proprie împreună cu factura tipărită la următoarea adresă:
Home Textile și Decorațiuni, aleea Capidava, nr. 44, sector 2, București.

În termen de cel mult 14 zile calendaristice de când produsele au ajuns înapoi iți vom returna suma aferentă produselor cumpărate, într-un cont pe care ni-l vei furniza.

 

 

 

Updating…
  • Niciun produs în coș.