Livrare gratuită de la 300 Lei | Contact: 0775 382 619

INFORMAȚII GENERALE

Toate preturile afișate pe site-ul woopa.ro includ T.V.A.

Fotografiile produselor sunt făcute la cea mai bună calitate, pentru a reflecta toate detaliile fiecărui produs. Este posibil să apară mici diferențe de culoare datorate diferitelor tipuri de display-uri ale echipamentelor de pe care se accesează site-ul.

Pentru a primi noutățile, utilizatorii woopa.ro se pot abona la un newsletter periodic, cu informații referitoare la oferte și la produsele noi. Te poți abona în secțiunea Newsletter.

Pentru orice informații suplimentare ne poți contacta prin intermediul formularului de contact sau poți suna la numărul de telefon 0775382619 (de luni până vineri, de la 10:00 la 18:00).

Orice comandă poate fi anulată cu condiția ca procesul de ambalare și expediere să nu fi început încă. Poți solicita anularea, utilizând formularul de contact sau sunând la numărul  0775382619.

PAȘII CARE TREBUIE SĂ-I URMEZI PENTRU A PLASA O COMANDĂ

Pe site-ul nostru produsele sunt clasificate în diferite categorii.

Accesează categoria corespunzătoare, pentru a vedea produsele pe care le conține. Există produse pentru care poți alege mărimile și culorile înainte de a le cumpăra. De asemenea, poți utiliza bara de căutare situată în partea superioară a paginii web, pentru a găsi articole.

După ce ai ales un produs, culoarea acestuia (dacă este cazul), mărimea și cantitatea, trebuie să apeși pe butonul „Adaugă în coș” pentru a include articolul în comanda ta.

  1. Alegi categoria care te interesează.
  2. Selectezi articolul pe care dorești să-l cumperi și vei avea mai multe fotografii cu acesta, denumirea, descrierea, prețul, culoarea, dimensiunile disponibile, modul de îngrijire și informații despre retur.
  3. Selectezi o dimensiune și adaugi articolul în coș.
  4. Apasă pe coșul de cumpărături și selectează „Finalizare”.
  5. Completează datatele personale, adresa de facturare, adresa de livrare și apasă „Plasează comanda”.
  6. Ține cont de faptul că, pentru prelucrarea comenzii, ai la dispoziție două opțiuni: vei putea să te înregistrezi sau poți efectua cumpărăturile în calitate de vizitator.
  7. Dacă preferi să te înregistrezi, va trebui să bifezi căsuța „Creează cont” după ce introduci datele tale personale, adresa de facturare și adresa de livrare.
  8. Alege modalitatea de plata și apasă pe „Finalizare și Plată”.
  9. Dacă ai ales modalitatea de plată cu cardul vei fi redirecționat către o pagina securizată unde vei introduce datele cardului și vei apăsa pe „Autorizare Plată”.
  10. După aceea, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii.

Factura o vei primi pe e-mail de îndată ce pachetul se află în posesia companiei de transport.

PLATA

Sunt disponibile următoarele metode de plată:

1. Plata securizată cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți EuPlatesc.ro care acceptă cardurile Visa, Mastercard și Maestro.

2. Plata ramburs la curier și vei achita contravaloarea coletului direct la curier în momentul livrării.

Cardul poate fi respins dacă datele pe care ți le solicităm nu coincid cu cele de pe cardul tău. O simplă greșeală de tastare poate cauza respingerea operațiunii, deci te rugăm să completezi cu atenție formularul de plată.

Te rugăm să contactezi banca ta în legătură cu orice întrebări pe care le-ai putea avea despre cardul cu care efectuezi plata.

LIVRAREA

Comanda poate fi trimisă prin curier la o adresă aleasă de tine (la domiciliu, la locul de muncă etc.) sau intr-un locker Easybox Sameday.

În momentul expedierii îți vom trimite un e-mail prin care ți se va confirma că articolele tale au fost expediate (când comanda ta pleacă din depozit) și un număr de urmărire.

Pentru comenzile cu valoare sub 300de lei costul livrării este de 20 de lei pentru livrarea la domiciliu, 15 lei pentru comenzile cu livrare la Easybox Sameday si gratuit pentru comenzi de peste 300 de lei.

RETURNAREA

Poți returna produsele în termen de 14 zile de când le-ai primit. Anunță-ne cu privire la decizia ta de a returna produsele folosind formularul de retur, apoi ambalează produsele și anexează factura tipărită împreună cu IBAN-ul contului în care dorești să îți returnăm banii. Trimite produsele pe cheltuială proprie împreună cu factura tipărită la următoarea adresă:
Home Textile și Decorațiuni, aleea Capidava, nr. 44, sector 2, București.

In termen de cel mult 14 zile noi îți vom returna întreaga sumă pe care ai achitat-o la plasearea comenzii, tu vei suporta doar costul de transport către noi.

Updating…
  • Nu ai niciun produs în coș.